http://www.facebook.com/milan.bandic.hrvatska

utorak, 19. lipnja 2012.

Skandalozno blokiranje Grada

Preduvjet demokracije je poštivanje jedni drugih. To je minimum demokracije. Samo, mi se tek učimo demokraciji pa je sve normalno. Čak i ponašanje danas na sjednici Gradske skupštine. Nepoštivanje institucije gradonačelnika je nedopustivo, kao i govorenje neistine s govornice ,koja se zloupotrebljava za plasiranje laži i zabluda građanima Zagreba. A ja to, kao gradonačelnik  Grada Zagreba već 11,5 godina, neću dozvoliti.
Ja ne mogu biti protokolarni gradonačelnik. Kao što bi većina u Gradskoj skupštini htjela. Nisam taj. Da jesam, pristao bi da budem predsjednik Skupštine Zagrebačkog holdinga, njih 10 da donosi odluke, a ja da potpisujem. Ostao bi i u stranci da sam takav. Na upravljanje. Ali nisam.
Primjer njihovog znanja i sposobnosti je svakako Zagrebački holding. Oni ne mogu uspinjaču 2,5 mjeseca pustiti u funkciju jer su upali u svoju stupicu. Rušili su gradonačelnika i bili jedinstveni. Sada više nisu jedinstveni. Ne mogu se sastati u Skupštini Zagrebačkog holdinga i donijeti jedan papir da puste uspinjaču u funkciju. Skandalozno!
A što budu bliže izbori, tog jedinstva će bit sve manje.
Meni je žao mojih dragih sugrađana što se voze busom okolo, stariji građani, invalidi, majke s kolicima. Tužan sam zbog njih a oni se samo bave političkim igricama.
Dok sam ja ravnao Zagrebačkim holdingom, remont uspinjače je trajao 7 dana, a 8. dan je puštena u funkciju. Toliko o sposobnostima i odgovornostima.
Predlažem Holdingu da sve ono što ne mogu napraviti, prenesu na Grad. Da ne blokiraju više Zagreb. Jer mi ćemo sve uzeti, popraviti, odraditi. Svako trgovačko društvo koje nije profitabilno prebacite na Grad. Svaku športsku ustanovu koja nije profitabilna prebacite na Grad. Ionako dajemo novce, bar ćemo znati što se radi u tim ustanovama. Ovako ne znamo ništa, novac curi, minus u Zagrebačkom holdingu je sve veći, Holding je najveći gubitaš u državi. Upitne su plaće radnicima za 3 mjeseca, već su 2 puta došli posuđivati u Grad novac da isplate plaće radnicima. Čak je i Zagreb parking, firma koja je u vrijeme dok sam ja upravljao Holdingom, bila najprofitabilnija u Zagrebu, propao i u minusu je.
Gradonačelnik mora biti ozbiljan i odgovoran jer snosi najodgovorniju funkciju ovoga grada. Slikovito rečeno, digli smo kredit, imamo fiskalnu odgovornost, sklopili smo ugovore i izvršavamo radove jer moramo vraćati kredit. Nema mjesta za političke igre, već samo rad. Onaj tko donese odluku da to raskine, snosit će posljedice.
Jučer sam bio 27 km od Trga bana Jelačića u Horvatima, u Brezovici. Prvi put u povijest su ljudi tamo dobili 6 autobusnih linija, 3 kn ceste i okretište autobusa. Gradonačelnik će to raditi, ali će urediti i Cvjetni trg, kao što je uređen i Trg bana Jelačića. Zastupnici u Gradskoj skupštini od toga rade političko pitanje jer žele upravljati i Skupštinom i Gradom. A to neće ići. I napravit ćemo i pothodnike i fontane. I spojit ćemo i Branimirovu i ovaj dio od Avenije Vukovar do Heinzelove-Radničke ceste. Bio bih sretan da smo započeli denivelaciju rotora na Remetinečkoj cesti, da smo spojili onih 120 metara Sveulične aleje Lučićeve, da smo napravili još po jedan trak 2,5 km od Kanalskog puta, Radničke, do Žitnjaka i Petruševca. Međutim, ravnomjeran razvoj ovoga grada je imeprativ ove Gradske uprave. I ja o tome vodim računa. Koliko god lovili gradonačelnik u stupicu da pegla centar grada u krizno i recesijsko vrijeme, a zaboravlja rubni dio, loša vam je politika. Pa ja sam u ovih 12 godina poderao cipela i bio u predgrađu grada, da gradski zastupnici žive još 50 godine, ne mogu to obići. Kada sam uređivao rubni dio, a nisam peglao nešto u centru, onda su govorili u ruralnim kategorijama o gradonačelniku. Danas glume zaštitnike tog ruralnog dijela. Međutim, nikada nitko od gradskih zastupnika nije išao u obilazak ruralnih dijelova, razgovarao s ljudima i bio na terenu, kao ja. Sve to ostaje na političkim floskulama i igricama, koje građani preziru.
I ne dozvoljavam da s govornice u Gradskoj skupštini govore da gradonačelnik radi protuzakonito.   Ja upravo provodim zakon! I zato mirno spavam. Ali se moraju pomiriti s činjenicom da još nemaju mjesto gradonačelnika. Imaju većinu u Skupštini. Moraju biti izbori i moraju biti izabrani. Drugačije ne ide. Ovo kočenje gradskih projekata i svih investicija je loše za grad u cjelini. Bez komunalnih doprinosa i bez radova, grad je mrtav. A to je jedini način na koji znaju raditi. Dokaz je upropašteni Zagrebački holding.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentarima!