http://www.facebook.com/milan.bandic.hrvatska

četvrtak, 14. lipnja 2012.

Nema zaštićenih u Gradskoj upravi Zagreba

Od danas u Gradskoj upravi Grada Zagreba više ništa neće biti isto. Građani su mi se povremeno znali požaliti kada me sretnu ili telefonski, da su djelatnici Gradske uprave bili neljubazni, da neki predmet dugo stoji kod nekog djelatnika, da ih se koči i slično. I tako Gradska uprava funkcionira već desetljećima, stoljećima. Čast izuzecima, ljudima koji korektno i profesionalno rade svoj posao, ljubazni su prema građanima i susretljivi prema kolegama. Ali, upravo zbog onih koji se utope u masi i svojim lošim i neprofesionalnim radom kvare ugled cijele jedne institucije kao što je Gradska uprava, uvodimo ovaj novi način funkcioniranja. U prizemlju Gradske uprave, Trg Stjepana Radića 1, od danas stoji KNJIGA ŽALBE u koju će građani moći svakodnevno upisati svoje primjedbe na rad djelatnika Gradske uprave. Moći će upisati i pohvale, ukoliko budu naročito zadovoljni nečijim radom. Svaki tjedan će moji najbliži suradnici proučiti sve primjedbe, prepisati ih i ukoliko budu učestale primjedbe na rad određenog djelatnika, biti će sankcioniran. Građani moraju dobiti kvalitetnu uslugu u Gradskoj upravi i neću dozvoliti da bilo koji djelatnik bude zaštićen i da zloupotrebljava svoj položaj u odnosu na stranke.
Gradska uprava je servis građanima i tu je zbog građana, a ne obratno.
Pozivam sve građane da upišu svoje primjedbe ili pohvale ako ih imaju, jer time ćemo zajedno uvesti još transparentnije i kvalitetnije poslovanje Gradske uprave.
Hvala!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentarima!