http://www.facebook.com/milan.bandic.hrvatska

srijeda, 1. veljače 2012.

Zakaj volim Zagreb

Zakaj volim Zagreb?


Zagreb je moj izbor. On je moja ljubav, moje sve. Prijatelj birate, a ja sam 1974. izabrao Zagreb i već 38 godina njegujemo to prijateljstvo.
Bio sam jučer u Dječjem vrtiću I.B. Mažuranić u Dubravi na poziv djece iz skupine "Medvjedići" i djelatnika vrtića. Djeca su mi postavila to pitanje, oduševili su me svojim idejama i komentarima. Prije godinu dana, njihovi roditelji su zajedno sa djetnicima vrtića inicirali projekt "Zakaj volim Zagreb" u sklopu kojega djeca posjećuju znamenitosti Zagreba, parkove, muzeje i sl. Djeca na taj način uče o svom gradu i uče ga voljeti i poštivati.
To me potaknulo na pisanje o ovoj temi. 32 medvjedića su me potaknula.
Izradili su izložbu o gradskim znamenitostima i izložili u svom vrtiću licitarska srca, crteže grba grada, makete zagrebačkih kišobrana, raznih gradskih zgrada i sl. Potaknuli su nas da njihovim očima bar na kratko ugledamo vizure grada i ponovno ga i sami otkrijemo.
Naš grad je dovoljno velik da ga nazovemo metropolom i dovoljno malen za ugodan život.
Gosti Zagreba, kojih je iz godine u godinu sve više, najčešće se vraćaju, a oni koji osjete bilo i život Zagreba, zaljube se  i požele ostati ovdje zauvijek.
Ja sam se zaljubio u Sljeme, tu prirodu kojom je Zagreb blagoslovljen. Zaljubio sam se u ulice grada, u njegov duh i naposljetku, grad čine ljudi, zaljubio sam se u Zagrepčane i Zagrepčanke. Mislim da trebamo i mi veliki učiti voljeti Zagreb i iznova ga otkrivati, jer na taj način mu vraćamo sve što nam je pružio.
Zakaj vi volite Zagreb?

1 komentar:

  1. Jer je to grad moje mladosti , tu sam diživjela ljubav koju cijeli život nosim u srcu. Tu sam radila , školovala , starila i uživala.
    Volim te grade jer me tako lijepo čuvaš.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentarima!