http://www.facebook.com/milan.bandic.hrvatska

utorak, 7. veljače 2012.

Nitko u Zagrebu nije bez toplog obroka i krova nad glavom

Utorak, 7. veljače 2012., Zagreb
Za početak, sretan sam što smo mogli pomoći našoj Dalmaciji i poslati za Splitsko – dalmatinsku županiju:
 2 kom ICB 3X (traktori) s korpom i utovarivačem i 1 kamion s ralicom i rasipačem, te solju i za Šibensko – kninsku županiju  2 kom ICB 3X (traktori) s korpom i utovarivačem, 1 kamion s ralicom i rasipačem, te solju. To je naša obaveza i dužnost. Moramo biti ozbiljni i odgovorni u ovakvim izvanrednim situacijama i reagirati na vrijeme. Mnogi ljudi su odsječeni i trebaju pomoć, nadam se samo da će pomoć doći do svih na vrijeme.
Što se Zagreba tiče, mi smo spremni za izvanredne situacije, organizirali smo se prije par mjeseci i umreženi smo sa Zavodom za socijalnu skrb Grada Zagreba, Crvenim križem Grada Zagreba, Caritasom Zagrebačke nadbiskupije, Ustanovom Dobri dom i ostalima koji imaju svoj zadatak. Dovoljan je telefonski poziv da se ta mreža pokrene i svatko kome treba pomoć u Zagrebu biti će zbrinut.
Ponosan sam što je Zagreb u ovih 12 godina izrastao u jedan od najsocijalnijih, najodgovornijih i najsolidarnijih gradova u Europi i šire. Nitko nije bez toplog obroka i krova nad glavom, a tako će biti i u ovo najteže vrijeme.
Ako ne osiguramo adekvatan smještaj za one koje je nesreća zadesila, a apsolutno sam siguran da imamo dovoljno kapaciteta, moji pročelnici i ja, preuzet ćemo odgovornost, a ti ljudi spavat će, ako bude potrebno, doma kod nas dok im ne nađemo smještaj.
Trebamo prijeći sa riječi na djela i biti solidarni s onima kojima je pomoć u ovakvim trenucima najpotrebnija.


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentarima!