http://www.facebook.com/milan.bandic.hrvatska

utorak, 28. veljače 2012.

Stadion Maksimir

Nakon subotnjih bombastičnih lažnih naslova u novinama da Bandić daje Mamiću 4,5 milijuna eura, jučer sam na pressici rekao da će me netko nositi na duši, jer ja idem po noći trčati i netko će me napasti zbog ovakvih lažnih objava. Pa zamislite čovjeka koji nema što jesti i pročita takve objede! To onima koji kreiraju takve naslove na dušu. Ali ako mi se nešto dogodi, obitelj će tužiti,ne ja. A im...aju pravo tužiti, jer ja nikome ništa ne dajem, a najmanje Mamiću 4,5 milijuna eura.
Što se tiče stadiona u Maksimiru, mi smo taj problem naslijedili. 1999. su zahuktali bageri, rušila se sjeverna tribina i mi smo došli i dobili taj vrući krumpir. Dotad je u stadion bilo uloženo 380 milijuna kuna. Mi smo uložili dosad manje od 200 milijuna kuna, konzervirali i sanirali sjevernu tribinu i 5 godina se vrtimo u krug što sa stadionom. Građani bi malo referendum,malo ne bi, jednom se raspiše natječaj i Alpine Bau dobije natječaj pa opet ne valja.
I što da gradonačelnik radi?!
U međuvremenu je u zadnjih godinu dana ušlo metar i pol vode ispod sjeverne tribine i nastala je šteta 10-15 milijuna kuna. Uzeli smo sudskog vještaka i on radi procjenu dovršenosti i saniranosti sjeverne tribine. Kada on obavi svoj dio posla, javnost će biti informirana. To je prava istina, ništa ne skrivamo i nemamo razloga. Zagrebački športski savez i još par športskih ustanova koje su se javile dobit će prostorije tamo. Kamo sreće da te prostore napokon stavimo u funkciju, a onda će se u dogledno vrijeme kada budu bolja vremena i ne bude krize dovršiti i zapadna, južna i istočna tribina.

3 komentara:

  1. 600 milijuna kuna? pa s tim se mogao napraviti novi stadion? zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Gospodine gradonačelniče, obečali ste nam referendum o stadionu, da li i dalje upumpavati lovu u ovaj, ili graditi novi stadion na Kajzerici. Ja sam mišljenja da bi se zemljište na kojem se nalazi sadašnji stadion (vreća bez dna) moglo jako dobro prodati, da bi bilo novaca i za novi stadion i da još ostane u gradskoj blagajni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene zanim zašto se ne rješavaju problemi koji ne koštaju ništa, a efekt je jako velik. Radi se o buci crkvenih zvona po cijelom Zagrebu. Savski gaj, Malešnica, Trnovčica, Utrina, Jordanovac, Trešnjevka, Gornje Vrapče, crkva Zvonimirova, Vrbani, ...
    To su naselja čiji stanovnici blizu crkve su svakodnevno terorizirani od strane svećenstva koje nama ljudskosti ni razumjevanja za ljude koji žive u blizini.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentarima!