http://www.facebook.com/milan.bandic.hrvatska

srijeda, 8. veljače 2012.

Uvijek treba raditi više od drugih i truditi se više

Danas ujutro, kad sam se vraćao sa trčanja sa svojim psom Rudijem, razmišljao sam o nekim neobičnim situacijama koje su mi tijekom ovih 11,5 godina, koliko sam na čelu grada, dogodile. Naprimjer, građani traže da im se postavi rasvjeta, dođemo na teren, drugi prosvjeduju, neće rasvjetu. Postave se ležeći policajci, onda dođu neki kojima smetaju ti isti ležeći policajci, pa se bune. Ne može se svakome udovoljiti, iako se od građana i njihove volje prvenstveno kreće i inzistiramo na poštivanju volje većine. Svaka inicijativa kreće od samih građana. Međutim, postoje neke stvari protiv kojih se građani nisu bunili, već su ih objeručke prihvatili i bili i još uvijek su jako zadovoljni onime što smo napravili.

Govorim o olakšanom prometu npr. na zapadnom ulazu u grad, uz što su vezani projekti gradnje novog Jankomirskog mosta i sanacije starog mosta, gradnja i proširenje Škorpikove ulice, sanacija Podsusedskog mosta. Svima nam je to olakšalo zapadni ulaz i izlaz iz grada i pristupe shopping zoni na Jankomiru.
Na drugom kraju grada, istočnom, gradnja podvožnjaka Čulinečke (ispod Branimirove) značajno je povećala dostupnost Slavonske avenije, kao i najveći investiticijski zahvat gradnje Domovinskog mosta, na produžetku Radničke, koji se spaja na čvor Kosnicu i buduću autocestu prema Sisku.


Svi zajedno možemo biti ponosni na nadogradnju velikih prometnica poput Horvaćanske i Branimirove, te niz denivelacija koje su olakšale promet u gradu poput denivelacije Slavonske-Radničke, denivelacija Slavonske-Ljudevita Posavskog, denivelacija Zagrebačka avenija-Savska Opatovina, Sveučilišna aleja.


U samom gradu radili smo na rekonstrukciji gradskih prometnica Draškovićeve, Palmotićeve, Bauerove, Martićeve, Remetinečke, Samoborske, Republike Austrije, Klaićeve, sjevernog i južnog zelenog vala, pa malo širi grad - SR Njemačke, Rudeške, Podsusedske aleje, Zagrebačke avenije, Sarajevske ulice i drugih.
Brojni rotori su osigurali veću propusnu moć.
Sagrađen je terminal Dubec s okretištem tramvaja i autobusa.
Gradnjom podzemnih garaža povećani su parkirališno-garažni kapaciteti.
Javni gradski prijevoz je unaprijeđen nabavkom 140 novih niskopodnih tramvaja i rekonstrukcijom tramvajskih pruga i stajališta, proširenjem tramvajske i autobusne mreže. Investiralo se u gradnju željezničkih stajališta Gajnice, Vrapče i Čulinečka.


U Zagrebu ima 45.000 osoba s invaliditetom, kojima moramo osigurati jednake mogućnosti kretanja. Zato su postavljene na nizu lokacija linije vodilje odnosno taktilne površine i zvučni signalizatori za slijepe i slabovidne osobe. Obilježeno je između 1300-1500 parkirališnih mjesta za osobe s invaliditetom na javno-prometnim površinama. Međutim, od ove godine smo osigurali osobama s invaliditetom mogućnost parkiranja na svim parkirališnim mjestima, uz uvjet da imaju ishođene potrebne dozvole.


Unaprijedili smo biciklistički promet u gradu. Danas Zagreb ima 180 km biciklističkih staza. Na razvoju biciklističkog prometa u gradu se konstatno radi u suradnji sa udrugom Moj bicikl.
Umjetne izbočine za prisilno smanjenje brzine ili tzv. ležeći policajci su postavljeni ispred mnogih vrtića, škola te na opasnim prometnicama na kojima je ugrožena sigurnost putnika.


Prometni sustav u Zagrebu se i dalje treba razvijati. Zato su izrađene studije novog sustava javnog prometa, dva nova mosta preko Save, studija sjeverne obilaznice (tangente). Čeka nas i rekonstrukcija cestovnih prometnica na širem području grada, denivelacija većeg broja raskrižja velikog intenziteta prometa, izgradnja nove remize tramvaja kako bi se preselila iz šireg gradskog središta, uspostava i unapređenje sustava zaštite zdravlja od buke, izgradnja više park&ride parkirališta, izgradnja lake gradske željeznice (metroa) i još mnogo toga.

Mislim da možemo biti zadovoljni pomacima koji su učinjeni u proteklih 11,5 godina u prometu grada. Naravno, uvijek treba raditi više od drugih i truditi se više. A to je ipak ono u čemu smo najbolji.
Vaš Milan Bandić

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentarima!