http://www.facebook.com/milan.bandic.hrvatska

petak, 13. srpnja 2012.

Većina SDP-ovih zastupnika u Gradskoj skupštini nema ni dana radnog staža, nedorasli su poslu koji obavljaju za građane ovoga grada

Zagrebačko sveučilište je jedno od najstarijih u ovom dijelu Europe. Apliciraju za sredstva u projektu Kampusa Borongaj. Tri mjeseca ćemo izgubiti zbog skandaloznog odnosa  gradskih zastupnika politički instruiranih. I sto da odgovoran gradonačelnik radi nakon toga? Neću sjediti s tim ljudima nakon ovakve odluke. Moramo pokazati javnosti da je to neozbiljno i neodgovorno društvo. Ovo je prevršilo mjeru. Ja nisam mogao sanjati da će se to dogoditi. Zamislite drskosti, neodgovornosti, gluposti i NEDORASLOSTI skinuti nešto s dnevnog reda, bez obrazloženja i bez rasprave. Skinuti takav projekt važan ne samo za Zagreb već za cijelu Hrvatsku, to je strašno. Ja se nadam da će građani ovoga grada znati prepoznati o čemu se radi. Nesagledive posljedice sa 90 ili 100 dana odgode , mi smo izgubili definitivno 3 mjeseca, do jeseni i iduće sjednice Gradske skupštine.  Ja sam razočara, tužan i rezigniran. To rade ljudi koji u svojim životopisima i radnim knjižicama nemaju dana radnog staža i zato se to događa. I to ovom Zagrebu i ovoj javnosti treba reći!
Oni nikada u životu nisu napravili pesju kućicu. Da su napravili 3 pesje kućice, ne bi ovo napravili nikada. To je skandal. Osuđujem takav način ponašanja. Napustili smo sjednicu jer čuvam dignitet mojih kolega koji su to pripremali, mene osobno kao gradonačelnika i dignitet Zagrebačkog sveučilišta. Ja se nikada ne povlačim, ali danas sam prvi put ovo morao napraviti.


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentarima!